Efterskolernes Dag og Aften

Besøg os til Efterskolernes Dag og Aften

• Efterskolernes Dag afholdes næste gang søndag den 29. september 2024 fra kl. 13-17.
  • Efterskolernes Aften afholdes næste gang onsdag d. 8. januar 2025 fra kl. 18-21.

Du og din familie er meget velkomne på Aalestrup Naturefterskole. Du behøver ikke tilmelde dig Efterskolernes dag eller aften.

På Efterskolernes dag og aften holder vi åbent hus og du kan får en rundvisning af et par elever fra nuværende elevhold og få et lille indblik i skolens mange spændende aktiviteter. Du kan også få en lille og uforpligtende snak med en fra personalet omkring det, at gå på efterskole og især hvordan der vil være at gå på Aalestrup Naturefterskole.

To faste besøgsdage står altid i vores kalender.

Efterskolernes Dag ligger hvert år den sidste søndag i september
Efterskolernes Aften ligger den anden onsdag i januar.

Alle er hjertelig velkomne til disse arrangementer – uden tilmelding.

Golflinjen

Jagtlinjen

Adventurelinjen

Fiskelinjen

Hestelinjen

Gro Selv

Du kan også besøge os på andre tidspunkter

Gennem skoleåret er der mulighed for at komme og besøge Aalestrup Naturefterskole.

Du er også velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor du kan følge hverdagen på skolen samt følge med i hvornår vi afholder forskellige spændende arrangementer.

Vi glæder os rigtig meget til at vise dig vores skønne efterskole.