Dit jagtvåben

Tag dit jagtvåben med på efterskole

Du kan naturligvis medbringe dit eller dine jagtvåben på Naturefterskolen, hvis du har jagttegn. Vi har godkendte våbenbokse med avancerede alarmsystemer til opbevaring af dine jagtvåben og tilhørende ammunition. Vi har desuden fine lokale skydebaner i cykelafstand fra efterskolen – både for haglbøssen og for jagtriflen.

Udlev din drøm og tag jagten med på efterskole

Kombiner 9. eller 10. klasse på efterskole med masser af jagt på skoleskemaet.

Flere tidligere elever ernærer sig nu inden for jagtbranchen. Nogle er blevet skov- og landskabsingeniører, andre ejer eller arbejder i store jagtbutikker, og endnu andre er faktisk ansat her hos os.

Aalestrup Naturefterskole har selv opfostret hele fem af vores nuværende ansatte:

Tino Bagger Sørensen, Jagtlinjen

Michelle Mostrup Præstgaard, staldmester på Hestelinjen

Jakob Kjær Madsen, Fiskelinjen

Bo Rønholt Frier, Fiskelinjen

Aske Toft som faglærer i engelsk, fysik og matematik.

Våbenpleje og våbenkendskab

Våbenpleje og våbenkendskab er en del af undervisningen på Jagtlinjen. Tag din haglbøsse med på efterskole.

Velkommen på jagtlinjen

Besøg Jagtlinjen til næste besøgsdag. Vi glæder os til at se dig.

Se meget mere fra hverdagen på Jagtlkinjen på vores egen facebookside her.