Vidste du dette om Fiskelinjen?

Det er ikke en hemmelighed, men

Fiskelinjen har fostret mange kendte sportsfiskere, iværksættere og instruktører. Nedenfor har vi listet nogle af dem op. Hvem ved – måske er der også på de kommende fiskelinjehold nye kommende kendisser på vej? Formentlig. For niveauet er ambitiøst – i fællesskab kan vi løfte hinanden til nye højder!

Vi arbejder for at få flere unge ud og fiske.

Vores mission er FISK

Vi brænder for at få så mange unge mennesker som muligt ud og fiske.

Se lidt om vores mission her på TVmidtvest – og hør endnu mere på RADIO4

Nogle af Fiskelinjens tidligere elever omfatter blandt andre:

Daniel Holm

Daniel Holm lever i dag af fluefiskeri igennem Nordic Anglers. Han er bl.a. også kendt fra sine mange hyggelige fluebindingsvideoer mv. på YouTube, instruktør i DSF, medstifter af Justonemorecast.dk og indehaver af Nordic Anglers. Se eksempel  fra YouTube her.

Christian Lykke Flinker

Christian Lykke Flinker er redaktør og skribent på Sportsfiskeren. Når han ikke er ved computeren er han ude og fiske 🙂

Nikolaj Korsholm

Nikolaj Korsholm er instruktør i DSF og populær foredragsholder. Se artiklen her, hvor Nikolaj har 7 andre ANE-elever med på tur i vildmarken på Island. Nikolaj arbejder for en af Danmarks største grejproducenter

Andreas Rasmussen

Andreas Rasmussen er instruktør i DSF. Med mange års erfaring i fiskegrejsbranchen. Andreas arbejder i dag for Shimano Danmark.

DIG?

Måske er det dig der er næste ansigt på vores liste?

Vi brænder i hvert tilfælde for at bringe dig og dine kompetencer i spil, så du får alle muligheder for at blive en særdeles god sportsfisker og leve dine drømme ud.

Otte tidligere elever fra Fiskelinjen på tur til Island – læs artikelen her

Marts 2020: Vi er stolte og glade over at se de forskellige årgange, der finder hinanden, også lang tid efter skolen er slut. Tre gamle elever tog en flok yngre tidligere elever med i vildmarken på Island. Artikel i Scalemagazine fra side 140. Godt arbejde Andreas, Nikolaj og Stefan!!

Vidste du, at hvert år lægger Aalestrup Naturefterskoles faciliteter til Juniorlederkonferencen for DSF, Danmarks Sportsfiskerforbund?

Og ikke nok med det. Mellem halvdelen og 75 procent af deltagerne på juniorlederuddannelsen har været elever hos os!

Vil du vide mere om DSF’s juniorlederuddannelse, så se mere her.